חברת שקילה יצור בע"מ | קיסריה

שקילה זה אנחנו

לוגו חברת שקילה יצור בע"מ
חיפוש

מה זה משקלים ניידים???

משקלים ניידים הם אותם משקלים שלא נמצאים במקום אחד קבוע.

ישנן שלוש תת קבוצות למשקלים אלו:

1. משקלים רגילים רצפתיים, המיועדים לניוד ממקום למקום, באמצעות הרמתם והעברתם למקום אחר.
2. משקלים רצפתיים, להם מתקינים גלגלים, באמצעותם, ניתן לנייד אותם בקלות ממקום למקום.
3. משקלים המותקנים בתוך ציוד לשינוע והובלה.

לקבוצה הראשונה ישנם מאפיינים פשוטים, מדובר במשקלים רגילים, שבשל אילוצים שונים, יש צורך להזיזם ממקום למקום. לדוגמא: משקל המשמש לאריזה כל פעם בעמדה אחרת, משקל המשמש דיאטנית בביקורי בית, משקל הדרוש לשקילת משטחים בשדה, משקל הנמצא באפסון רוב הזמן ויש צורך להוציאו אחת לתקופה החוצה, לביצוע השקילה. משקלים אלו צריכים להיות או בעלי משקל נמוך במיוחד, או מותאמים לניוד באמצעות ציוד שינוע (התקן ניוד באמצעות מלגזה/ התקן להרמה באמצעות מנוף וכו').

הקבוצה השניה דומה לקבוצה הראשונה, רק שבמשקלים אלו מותקן כבר ציוד הניוד בתוכם. בדר"כ מדובר במשטחים בגודל 40/50 , 60/80 או דומים להם, משקלים אלו עשויים להיות כבר מעט כבדים בשביל להעבירם ביד וקטנים מכדי להיות מועברים באמצעות מלגזה, לכן, מתקינים להם גלגלים, כך שיוכלו להיות מועברים בקלות ממקום למקום. התקנים אלו נפוצים מאוד בענף המזון (מסעדות/קייטרינג) ובמקומות אחרים בהם יש צורך להזיז את המשקל מדי תקופה קצרה (למשל במכבסה לצורך נקיון).

הקבוצה השלישית היא המעניינת ביותר, מדובר פה במשקלים המשתלבים בתוך ציוד אחר. שלושת המוצרים העקריים בקבוצה זו הם:
1. משקל בעגלת משטחים ידנית.
2. משקל בעגלת משטחים חשמלית (מפעיל הולך/מפעיל נוסע).
3. משקל במלגזה (חשמלית/דיזל).

את העגלה הידנית השוקלת (משקלנועית TM) יש לרכוש כבר עם המשקל מותקן בתוכה, יש לשים לב במוצר זה שמשקלה העצמי של העגלה יחד עם המשקל, יהיה נמוך ככל האפשר (בכל מקרה לא יותר מ- 100 ק"ג) ושקל לנייד את העגלה. חשוב להתנסות בעבודה לפני שרוכשים מוצר זה. עגלה מאיכות ירודה לא תועיל בעבודה מפני שאיש מהעובדים לא ירצה לעבוד איתה בשל חוסר הנוחות התפעולים שלה, כמו כן משקל מאיכות ירודה לא יאפשר עבודה סדירה ויסבול מזיופים בשקילה באופן תדיר. לפני רכישה של עגלה כזו יש לוודא כי קיימים חלפים הן למערכת המכנית והן למערכת האלקטרונית השוקלת.

את עגלת המשטחים החשמלית השוקלת ניתן או להזמין כשהיא כבר מוכנה או להסב עגלה חשמלית קיימת. חשוב לציין שההתקנים בעגלה מותקנים כך שדרושים טכנאים בשביל לפרק אותם ומדובר בתהליך לא קצר ולא זול, כך שאם העגלה המיועדת לשקול אינה חדשה מומלץ לדחות את הפתרון עד להחלפתה. לצורך בדיקת היתכנות יש להתיעץ עם אנשי מקצוע שהתנסו בהתקנות מסוג זה.

את המשקל במלגזה ניתן לקבל בשתי צורות:
1. קילשונים שוקלים (משקלנוע TM) עצמאיים – בשיטה זו הקילשונים מהווים משקל, מקבלים מהחברה קילשונים חדשים עם משקל מותקן בתוכם. בצורה פשוטה שאינה דורשת טכנאי מחליפים את הקילשונים הקיימים לקילשונים שוקלים. הקילשונים עובדים באמצעות מצבר אישי שלהם המחזיק כ – 80 ש"ע. את המצבר ניתן לנתק מהמכשיר לצורך טעינה. ניתן לעבוד עם הקילשונים גם כשלא שוקלים והם מהווים קילשונים רגילים לכל דבר, ובעת הצורך גם משקל לכל דבר.
2. קילשונים שוקלים (משקלנוע TM ) מובנים – הקילשונים הללו מחוברים למלגזה באופן דומה לקילשונים העצמאיים, רק שבמקרה זה, המערכת מקבלת כח מהמלגזה עצמה, הצג נמצא בתוך התא של המפעיל, במקרה זה יש צורך בהתקנה קבועה ע"ג המלגזה.

מגוון האפשרויות, ויעול התהליכים הופך את עולם השקילה הניידת לעתיד של עולם המשקלים בכלל.

לוגו חברת שקילה

אודות שקילה משקלים ופתרונות שקילה

חברת שקילה ייצור בע”מ נוסדה ב 1983 במטרה לתת משקלים, פתרונות שקילה ואוטומציה לתעשייה, לחקלאות ולשוק המוסדי ואכן, אל פלחי שוק אלו מכוונת החברה גם כיום. החברה מייצרת את מוצריה בארץ תוך היכרות עם המשתמש הישראלי וצרכיו . לפיכך, מותאמים מוצרי החברה לסביבת העבודה בה הם אמורים לפעול.

מאמרים אחרונים

שקילה בעגלות חשמליות צפו>

כתבו לנו

לוגו חברת שקילה